• Nieuwe Voetbal.nl APP gaat Live & Kicking

De Voetbal.nl app, aankomende week live & kicking

De nieuwe Voetbal.nl App

Met deze App kunnen alle voetballiefhebbers aan de slag. Uitslagen, standen, programma’s, kleedkamerindelingen en nog veel meer.

Alle leden met een geregistreerd email-adres hebben inmiddels op dit email-adres een email ontvangen. De email niet ontvangen? Dan staat er waarschijnlijk een onjuist of geen email-adres geregistreerd, geef dan een (juist) email-adres z.s.m. door.

Deze nieuwe app werkt voor de leden optimaal als het geregisteerde email-adres gebruikt wordt. Is dit niet zo, dan log je feitelijk in als toeschouwer. Leuke en vooral nuttige functies in de app zoals je aanwezigheid bij wedstrijden en een rijschema worden dan niet getoond.

Ouders, opa’s en oma’s kunnen uiteraard ook gebruik maken de Voetbal.nl app en zo onder andere hun favoriete spelers, teams en clubs volgen.

Voetbal.nl bij v.v. Oosterstreek nóg veel leuker voor je leden

Wij maken voor de Voetbal.nl app gebruik van Club.Mobiel. Met deze uitbreiding zorgen we er als club voor dat deze een clubtintje krijgt en dat we via de Voetbal.nl app direct kunnen communiceren met de leden. Gaat de wedstrijd niet door? Dan kunnen alle leden van het betreffende team een push-notificatie ontvangen dat er b.v wordt getraind om 12:00 uur... Ook kunnen we met Club.Mobiel alle clubsponsors kwijt in de Voetbal.nl app. En zo zijn er allerlei voordelen aan deze uitbreiding op de Voetbal.nl app.

KNVB Wedstrijdzaken app

Naast de nieuwe Voetbal.nl app, kan iedere voetballiefhebber ook gebruik maken van de KNVB Wedstrijdzaken app. We stellen bewust dat ze het kunnen gebruiken. De Wedstrijdzaken app is vooral bedoeld voor die personen die een officiële rol hebben bij een wedstrijd en het wedstrijdformulier. Denk aan bijvoorbeeld scheidsrechters, aanvoerders, leiders en wedstrijdsecretarissen.

Leden loggen met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord in deze app in die ze ook gebruiken voor de Voetbal.nl app. Een ‘single account’ noemen we dat. Om een misverstandje te voorkomen; sommige clubs hebben het idee dat ieder lid deze app moet downloaden omdat men anders niet speelgerechtigd is. Dit is niet het geval, ook zonder de app mag men uiteraard gewoon lekker voetballen.