• Waar is dat feestje...?

In Ooosterstreek - Zanhuizen!

ST JO13-1 Kampioen

Het SamenwerkingsTeam van Zandhuizen en Oosterstreek is vanochtend najaarskampioen 2017 geworden. Hoewel tot vandaag fier bovenaan, gierden de zenuwen door de kelen van begeleiders en ook de kinderen.

In de beginfase resulteerde dit in een rommelige en redelijk gelijk opgaande wedstrijd. Nadat de wedstrijd opengebroken werd met de 1-0 viel er een stuk van de spanning weg en stond er halverwege de wedstrijd een comfortabele 3-0 stand op het bord.

In de 2e helft viel al snel de 4-0 en daarmee was de strijd wel beslist en deze eindigde met een 6-1 eindstand.

De kamioenen werden gefeliciteerd, gefotografeerd en hebben het voorwerk voor de moeders vast gedaan door met kleren en al onder de douche te gaan.

In de kantine werd nagenoten onder het genot van patat (de kinderen) en frikandellen (de ouders). Met de warme hap in de maag is de traditionele rit door de dorpen gemaakt.

Namens het bestuur van vv Oosterstreek: GEFELICITEERD!

ST JO13-1 Kantine