• Sponsoring

Onder het kopje sponsoring zijn de verschillende soorten sponsoren ondergebracht die Oosterstreek rijk is. Dit zijn als eerste de sponsoren van de reclameborden die rond het veld staan. Daarnaast hebben we bij de vereniging een club van 25. Hierbij kunt u de club sponsoren voor 25 euro per jaar. Daarbij komt uw naam ook op een bord in de kantine te staan. Als laatste hebben we nog sponsoren van de wedstrijdbal. Bij elke thuiswedstrijd kan de wedstrijdbal worden gesponsord.

Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden voor sponsoring? Neem dan vrijblijvend contact op met onze sponsorcommissie, Romana Groen of Chantal Prins.

Naast de sponsoren die in de drie tabbladen worden genoemd is Jumbo De Jong de hoofdsponsor van de club en is Pantheon Automatisering onze Co hoofdsponsor.

We hebben natuurlijk ook voor elk elftal een shirtsponsor. Deze staan afzonderlijk genoemd per elftal bij het tabblad teams. Alleen bij de jeugd zijn nog enkele elftallen zonder sponsor.

Alle sponsoren hartelijk dank voor uw bijdrage. Mede hierdoor blijft onze voetbalvereniging een zeer levendige vereniging in het dorp. Dus leden en supporters van V.V. Oosterstreek. Vergeet de sponsoren niet bij uw aankopen!