• PINNEN Ja Graag bij v.v. Ooosterstreek

Sinds vandaag is het mogelijk om in onze kantine te betalen met je pinpas. Dit kan als pinbetaling maar zelfs ook via de nieuwe manier van betalen; contactloos (tot betalingen van € 25 geen pin nodig). Betalen met de bankpas is voor onze club belangrijk en gemakkelijk. De kassahandeling gaat sneller en het verhoogt de veiligheid van het betaalverkeer binnen onze club. Je betaalt geen extra transactie kosten en hoeft geen contant geld meer op zak te hebben. Dus vanaf vandaag: Pinnen? Ja graag!
    Hiermee samenhangend gaan de zogenaamde ‘kaarten’ verdwijnen. Het aloude ‘op de lat’ wordt afgeschaft. Hiermee beschermen we zowel de club als de leden tegen openstaande kosten. We begrijpen dat dit bij een enkeling teleurstelling zal oproepen maar vragen om begrip. We zijn van mening dat we met (contactloos) pinnen en contante betaling voldoende mogelijkheden bieden.