• Erelid Anne de Vries overleden

OOSTERSTREEK - In diepe verslagenheid hebben we kennis genomen van het overlijden van ons gewaardeerd (ere)lid Anne de Vries (71). Anne was besmet met het rood-witte virus en een rood-wit hart. Vanaf 1956 was Anne verbonden aan de roodwitte Oosterstrekers. Hij voetbalde jarenlang (ook als aanvoerder) in het eerste en was ruim veertig jaar secretaris van de club. Ook als elftalleider was Anne jarenlang actief. De laatste jaren moest Anne noodgedwongen door zijn gezondheid de hem op het lijf geschreven taken laten liggen.

Met het verscheiden van Anne verliest de vv Oosterstreek een markante persoonlijkheid. Ons medeleven gaat uit naar zijn vrouw en nabestaanden. Dat jullie dit verlies mogen kunnen dragen.

‘In eenzaamheid achterblijvend maar glimlachend van trots je onder ons gehad te hebben.’

Namens het bestuur v.v. Oosterstreek

Ton Blom, voorzitter