• De Club

Oosterstreek is een bloeiende vereniging die is opgericht in het jaar 1928 en heeft ongeveer 150 spelende leden.

Senioren
    De vereniging heeft 2 mannen senioren elftallen en 1 vrouwen senioren elftal. De 2 mannen senioren teams spelen allen op zondag waarvan Oosterstreek 1 om 14:00 uur speelt. Oosterstreek 2 speelt de thuiswedstrijden om 10:00 uur. Het dameselftal speelt op zaterdag hun wedstrijden om 14:00 uur. Daarnaast is er een 35-plus team actief dat meedoet met een 7 tegen 7 competitie tegen clubs uit de regio.

Jeugd
    De jeugd van Oosterstreek telt ongeveer 50 leden die zijn verdeeld over 1 JO9-team, 1 JO11-team. 1 JO13 team en 1 JO17-team. Voor de kinderen tot 13 jaar is er een samenwerking met Zandhuizen: Oosterstreek/Zandhuizen JO13, zodat de kinderen van alle leeftijden uit Oosterstreek gewoon kunnen blijven voetballen. De jeugd speelt altijd op zaterdag. Bij VV Oosterstreek staan gezelligheid en gemoedelijkheid voor op. Daarom organiseren we rondom het voetbal ook andere activiteiten voor onze leden zoals een bingo, een darttoernooi en een gezellige barbecue.